Moje zdjęcie
Witam serdecznie! Zapraszam Was do swojego małego świata, który mam nadzieję Wam się spodoba. Na tym blogu postaram się pokazać wszystkie swoje prace z decoupage (technika serwetkowa). Będzie mi miło jeśli zostaniesz jego obserwatorem :) Z góry dziękuję za odwiedziny i miłe słowa ;)

czwartek, 8 grudnia 2011

Bombka z aniołkami

Chciałam wam pokazać bombkę w najlepszym jej ujęciu, lecz po kilkunastu próbach wykonania zdjęcia bez refleksów świetlnych poddałam się. Wynik mego zmagania z odbiciem światła oceńcie sami.

W tym przedświątecznym zamieszaniu zapomniała się wam pochwalić moim pierwszym wyróżnieniem, które otrzymała od Aiceny. Muszę przyznać, że ona wie jak poprawić mi humor, przez cały dzień uśmiech nie znikał mi z buzi :) Serdecznie dziękuję ci Aicenko.

2 komentarze: